Lasagne cu spanac si branza


O rețeta simpla ,delicioasa ....care transforma orice mofturos intrun pofticios ( recomandata dupa varsta de 2 ani)





Ingrediente:

- spanac congelat ( 400 gr )
se poate folosii și spanac proaspăt
-250 gr brânza cremoasa ( Philadephia sau orice brânza dulce în care adăugam smântâna)
-foi de lasagne vreo 10, depinde cate straturi vrem și cat de mare e vasul în care punem compozitia
-150 gr brânza telemea rasa
-sare, piper nucșoară



Sos Bechamel :
50 gr unt
50 gr faina
800 ml lapte
sare, piper, nucșoară

Spanacul se decongeleaza. Deoarece al meu era întreg l-am băgat în robotul de bucătărie la tocat și apoi am adăugat brânza cremoasa, sa se amestece bine , am condimentat cu sare , piper și nucșoara.

Am făcut sosul bechamel: am topit untul , am adăugat faina în ploaie și am stins repede cu lapte , amestecând continuu pentru a nu se forma cocoloașe. Condimentam cu sare piper și nucșoară.

Într-un vas de yena am pus primul rand sos bechamel , foi de lasagne ,un strat de spanac cu brânza , brânza telemea. Am repetat , pana am epuizat ingredientele, ultimul strat fiind de foi de lasagne peste care am pus sos bechamel și telemeaua rasa. Am pus la cuptorul încălzit timp de 40 de minute ( pe pachetul de foi de lasagne este specificat timpul necesar de coacere , care difera de la o marca la alta de foi).

Am servit cu mult pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu